tirsdag 1. november 2011

Abusive Reality

I dag kommer en lenke til den fine bloggen til Merete Isabell.

Om et nytt prosjekt med navnet Abusive Reality.

Jeg tar meg den frihet å  sitere innledningen hennes:

"Kjære alle lesere, jeg skriver dette for å hjelpe et prosjekt som kalles Abusive Reality. De søker om penger for å starte opp et magasin med samme tittel. Dette bladet skal ta for seg livet etter en voldtekt, et seksuelt overgrep, psykisk eller fysisk mishandling, tortur eller annet. Her vil mennesker som har opplevd et slikt traume kunne fortelle sine historier, dele dikt og erfaringer. Her vil de snakke med advokater om hvordan gå frem ang. en anmeldelse, hva man kan vente seg osv. Videre vil de snakke med sexolog, psykolog osv. Jeg tror personlig dette vil bli et kjempe bra magasin, som jeg absolutt vil være fast leser av."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.